24 juni

Underbar helg, njutit som fan av att vara ensam hemma! Igår städade jag upp typ hela huset och gården efter midsommarfirandet, hahah ne gud lät som vi haft värsta röjarfesten. Sedan njöt jag i solen med mina beautiful friends, på kvällen chillade vi på taket. Och ja.. jag målade även dörren röd, helt utan mamma och pappas tillåtelse, as a matter of fact, dom har förbjudit mig att göra det. Men ja.. jag är ju lite envis så jag liksom passade på när dom ändå var borta hela helgen. Var sjukt nervös att dom skulle döda mig men dom blev knappt arga, mamma tyckte till och med att jag skulle måla dom andra dörrarna röda också, hahah. Aja. Hela kvällen har jag spenderat framför one tree hill tillsammans med b&j, sommarlov♥ Imorgon ska jag till stan med Emma, najsnajs. Here's some pics from midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0