12 juni

herregud är alllt jag har att säga, herregud vad tiden går snabbt, herregud vad jag kommer sakna klassen och herregud så jävla skönt det känns med sommarlov imorgon. Igår var det bal som gällde. Jag, johanna, emma nilsson, selma och malin åkte hem till emma renman efter skolan för att göra oss iordning. Vi hade fem timmar på oss men på nåt sätt så behövde vi ändå stressa som fan på slutet, haha. Efter balen, som var super, for vi till krypedalen men kom aldrig på vad vi skulle göra så det slutade med att vi var några som for hem till emma igen och såg film.
Idag har vi varit lediga, for då och badade med johanna, malin, emma, emil och anton, det var ju som ganska kallt.. men ändå härligt. Efter middagen var jag med emma x2, johanna och malin och emil kom senare, vi satt bara och snackade. Nu ska jag sörja över att det bara återstår en dag till med 9a men glädja mig åt att sommarlovet äntligen snart är här♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Galet vad fin du var alltså.. Snyggmilla!!:]

2012-06-19 @ 20:13:26
URL: http://erenman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0