5 juli

jag dör snart.. fatta hur fruktansvärt orolig, överlycklig, nervös och rädd jag är. Biljetterna släpps imorgon klockan 9, det finns ungeför 15000 kvar och jag är så sjukt rädd att jag inte kommer få några, eller jo okej troligtvis, men jag vill ju ha bra biljetter! ÅÅÅH. Aja, det blir morgondagens problem..
Idag har jag inte gjort mycket alls, ba legat och jäst i solen, min rygg är ju som sagt sönderbränd och likaså mina ben men nu har jag lärt mig att man ska smörja in sig innan man bränner sig:] Nu ska jag fortsätta stressa ihjäl mig och be till gud och allt man kan be till att jag får dom där jävla biljetterna! Hejdå♥
everythings gonna be alright, k?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0