29 juli

Ja.. asså igår. Jag vet inte vad som hände. Jag var med Alma, Loke och Mattias och jag var trött och allt spårade.. Ne gud alltså, kommer knappt ihåg vad som hände efter två på natten så alma har typ berättat allt och oj. Var tydligen as arg och skum och typ ah ne. Bilden på facebook förklarar en hel del tror jag. Ne men det var sjukt roligt i alla fall.
Är hemma över helgen nu, åker ut till farmor och farfars stuga imorgon och stannar där tre dagar, som tur är så finns det internetuppkoppling där så jag överlever nog. Ikväll ska jag vara med Malin och Johanna, ÄNTLIGEN:] På torsdag åker jag till övik with my three nuckoheads, kommer bli kung. Sen blir det stugan igen.. Utan internet.. Utan vänner.. Inte mitt fel att jag blir som jag blir när jag väl får träffa människor. Ne okej nu ska jag gå och sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0