25 juli

Hola! Hemma en snabbis från stugan, eftersom att det inte gör annat än att regna ska vi passa på att fara till stan idag, äta på resturang och gå på bio. Halva familjen ska se Ica Age 4 och halva cockpit. Efter det blir det ut till stugan igen, tänkte ba ge ett litet livstecken. Är lite långtråkigt där eftersom vädret inte är allför bra, och jag har använt upp mitt gratis internet för den här månaden, men har underhållit mig med att skjuta luftgevär, pistol, pilbåge, blåsrör och lite sånt kul, har även börjat läsa eclipse nu, böckerna är så mycket bätte på engelska! Har tagit tag i träningen också och det går hyfsat faktiskt, än så länge i alla fall, haha. Alma och Loke kommer troligtvis ut till stugan imorgon, känner att jag är i stort behov av umgänge! Och har inte träffat mina tjejer på typ två veckor, vissa har jag knappt sett sens skolavslutningen så kommer typ avlida om jag inte får träffa dom snart. Ne nu ska jag skynda mig packa lite och sen sticker jag igen, ha de gött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0