15 juli

right now - chillin with my rotts and packing. Kanske inte ser så mycket ut på bilden men.. har än så länge tre plagg av varje, dvs, tre jeansshorts, tre linnen, tre hoodiesar osv. Kommer fan inte rymma allt i husvagnen.. har även med mig 8 par skor så mamma tyckte det skulle bli intressant att se hur många par jag kommer använda:]
 
Idag var vi ju på holmön, det har varit någon teater där i helgen (som btw var riktigt bra och Ivert var fan med! haha) som vi bland annat tittade på. Hade ju as tur med vädret också, dock var jag så jävla trött i morse så jag ba slängde på mig nå kläder och insåg sedan när vi väntade på färjan att tjocktröja och svarta jeans kanske var lite för varmt, haha. Fick i alla fall låna ett linne från mammas kompis som var med i teatern så jag överlevde.
 
Imorgon är det sundsvall som gäller, lär komma hem typ nästa helg. Tycker så jävla synd om Mattias också, han opererade sig i munnen för några veckor sedan, satte fast en kedja i en tand som satt i gommen som nu ska dras fram till sin rätta plats, men igår lossnade kedjan och typ hängde i munnen, och sen ikväll så märker han att den är helt borta så han har svalt den och ah, nu måste han göra om operationen. Herregud vad jag hade dött om jag vore han..
 
hehehehehhehehehehe jag ska se Justin Bieber:D

Kommentarer
Postat av: en upprörd alma!

nu har du lagt ut det här inlägget tre gånger.. jag tycker fan inte det är acceptabelt. jag blir upprörd när jag ser det. nästan så jag vill typ stänga av datorn, ja så äre. TÄNK PÅ DET NÄSTA GÅNG, DET HÄR GÖR FOLK UPPRÖRDA, ja så äre...

Svar: HHAHAHAHAHjag ber så hemskt mycket om ursäkt! ska genast ta bort dem!
aannddeerrssoonn.blogg.se

2012-07-18 @ 15:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0