one direction


stiliga pojkar♥
Dock är jag jävligt less på alla som jämför dom med Justin, dom är fem stycken, Justin gör allt själv. Fan likadant på vilken video som helst, det finns massor av kommentarer om att alla är så mycket bättre än Justin, spelar ingen roll om det är någon okänd människa eller om det är typ Michael Jackson/Bob Marley eller vem fan som helst. Om du nu hatar honom så mycket varför ens nämna honom? Jag sitter liksom inte och kommenterar om Johan Palm eller någon annan vars musik jag inte gillar på Justins videosar. Meningslöst. Han är 17 år, klart det finns folk som är bättre än honom, men han är sjukt duktig inom den musiken han håller på med, om han skulle ställa sig och sjunga opera så skulle han antagligen inte göra det så bra (dock tvivlar jag på det eftersom att han än så länge inte visat något som han inte kan göra;)) men om någon påstår att han inte är duktig och att han inte har en jätte bra(perfekt) röst, så har den allvarliga problem. Du kanske inte gillar hans musik, men du kan inte påstå att han inte har talang. Det som ändå stör mig mest är när beliebers lämnar Justin för One direction, I mean, REALLY?! Man kan supporta båda ifall du inte visste det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0