I knew looking back on tears would make me laugh, but I never knew looking back on laughs would make me cry

Inte gjort mycket idag, mormor och morfar var här och åt middag. Och när jag och Mattias skulle gå och köpa chokladsås, så har först ica stängt så då går vi till preem, då har preem stängt. Aja, alltid bra med motion;) Städat mitt rum och bytt sängkläder och sånt. Fick duntäcke i julklapp så jag länktar tills jag får sova:] Ganska glad just nu för värsta as coola människan retweetade mig på twitter och så ba wohooo yeah man 3 nya följare! 
ew jag har inte duschat sens typ förra året:/ ganska dax att göra det nu asså! Hahah IM SO FUNNYYYYYY! ne okeej men ah YOO WAZ POPPIN UP IN DA HOOD MY NIGGA
TRÖTT. HEJDÅ. SWAGGER JAGGER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0