fredag den trettonde

FREDAAAG! yeahman.
Igår efter skolan låg jag ba och typ halvsov, tittade på OC å så. Sedan på kvällen for jag och Jonas och åkte skridskor. Det var nästan till och med kul. Ikväll blir det att fara och bowla med Emma, Linnea, Saga, Malin och Johanna. Hahah vi hade väldigt stora bekymmer att bestämma om vi skulle bowla eller äta på restaurang men tillsist blev he bowling. Kul att det är fredag den trettonde också.. kommer fan typ tappa klotet på min tå eller nåt;)
Nu är det typ tredje världskriget här för att alla vill ha min dator men liksom, shut up de är min dator, fast man får ju hjälpa dom i nöd så nu ska Jonas få datorn, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0