28 januari

hola, nyss ätit lunch och funderar på att bli emo. Först vaknade jag och insåg att min dröm bara var en dröm så då blev jag deprimerad sen kommer mamma och säger att hon ska klippa mig, kan livet bli bättre eller? Hon klippte dock bara 1 cm men det känns som hela håret försvann, kan bero på att jag knappt har något hår;) Igår efter skolan var jag med Emma, Johanna, Malin, Saga och Linnea. Gjorde inget speciellt, satt och pratade osv. Efter middagen var vi + Selma, Otto, Emil, Anton, Thibet och Viktor hos mig. Vi hade stora problem att bestämma vars vi skulle vara, satt säkert i två timmar och försökte bestämma vars vi skulle vara men till sist gav jag upp och vi var hos mig;) Snackade, spelade spel och kämpade i en timma för att få igång en film som vi sen inte ens kollade på.
Idag ska jag städa mitt rum och övervåning, baka drömmar och plugga lite (hah kan ju alltid inbilla mig i alla fall) Ikväll blir det att fara hem till Malin och Johanna och fira dom eftersom dom fyller år imorgon. hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0