16 januari


Jonas har just dödat min fot.. busade med honom, typ flög flyglpan och så, sen landar han på min fot så den mosas mellan sängen och han. Är typ helt blå och så nu. Snacka om att jag har tur med mina fötter..
Från och med nu älskar jag måndagar! Börjar 10 över 9 och slutar två. Lagomt skönt. Imorgon blir dock förjävlig.. Bara jobbiga och långa lektioner. Efter skolan var jag i alla fall med Johanna, Malin, Emma, Linnea och Saga. Såg på gamla filmer från då vi var mindre. Trevligttrevligt. Nu ska jag börja på första säsongen av one tree hill, dock har jag ingen av mina 7 säsonger hemma så jag får titta på internet och då kan man ju typ ba titta i 72 minter, det suger:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0