11 februari

Igårkväll var helt underbart, hade spakväll med mina fantastiska vänner. Selma hade gjort det hur mysigt som helst i hennes källare med massor av ljus och frukt och gott! Började med att göra tre ansiktsmasker, hur skönt som helst. Vid 11 tog tyvärr friden slut, då började vi vaxa benen. Dock trodde vi alla att det skulle göra så fruktansvärt ont men fan jag blev typ besviken. Sen försvann knappt något hår heller, nog för att jag mest gjorde det för upplevelsen men det hade ju inte skadat att få fina ben också;) Idag har jag varit i stan med familjen, köpte inget speciellt. Eftersom det är never say never 1 årsjubileum(om det nu heter det) idag så blir det att sitta och gråta till den ikväll. Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0