världens bästa bror

jag vete sjutton vad som nyss hände... Jonas kom in till mig med tårar i ögonen och sa att jag inte fick sälja mig själv. Jag ba, whaaat? Sen hade tydligen mattias berättat att jag skulle sälja mig själv för att ha råd att åka på roadtrip genom hela usa och jonas var helt förstörd. Men jag förklarade för han att jag aldrig skulle göra det och så och sen frågade jag varför han inte ville det och han ba: men vem ska då fånga grodor med mig, vem ska då flyga flygplan med mig, vem ska då bada med mig, vem ska jag då vara med?! Och då helt plötsligt började jag ba gråta och sen började jonas gråta och vi typ satt på mitt rum och grät fem minuter och sen ba ne men vafan håller vi på med? Sen gick han in till mamma och berätta vad som hänt och sen kom jag in och då satt jonas där med tårar i ögonen igen och sen jag ba men fan, och så började vi gråta igen och mamma satt ba där och tittade på och fattade ingenting sen jonas ba: jag ska ge dig en teckning, så går han och ritar ett hjärta och skriver C och J där, HUR GULLIGT ÄR INTE DET? Och sen nu är jag hur jäkla känslosam som helst och kommer typ bryta ihop totalt snart:] Fatta hur underbart det känns att veta att man verkligen är älskad, åtminstone av en person♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0