28 augusti

hejhej, är trött som fan just nu och inte kan man gå och sova heller. Igår fyllde jag ju då ååår, 16 bast nuurå! Släkten kom på lite tårta på kvällen, fick lite fina presenter och så. Efter att alla farit hem for jag ut och sprang lite, sedan ringde Alma och frågade om jag ville testa på boxning lite sådär spontant. Så ikväll är det det som gäller, är typ nervös:] alla kommer ju vara astränad och sen kommer jag där ba tjaa! Ne men det blir säkert bra.
Andra veckan på gymnasiet. Hyfsat nöjd med allting, bra lärare, bra schema, bra skola, helt okej klass. Men tisdagar kommer jag nog vara sjuk på rätt så ofta... Börjar 20 över 8 slutar 20 i 4, har naturkunskap, spanska, idrott, svenska och samhällskunskap, blä på dom fyra första. Ne nu ska jag ta en 15 minuters powernap och sedan sticker jag på boxningen, läskigt!

Fick allt av familjen. Förutom pengarna, dom fick jag av farmor, mormor och leif&eva. Plus longboard av mamma å pappa.
hahah och sen det jag fick av alma dårå...
(kondomer som lyser i mörkret och badolja(dom skulle egentligen köpa massageolja men ah) haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0