20 augusti

ojjj, vilken dag. Igår och imorse var jag helt galet nervös, trodde typ jag skulle avlida! Men efter att kommit dit, gått runt ett tag, blivit ännu mer nervös, träffat klassen, fotats och fått massor av information blev jag lugnare och lugnare och i slutet av dagen kände jag mig så himla lycklig. Det känns så grymt skönt att bara få börja om, träffa nytt folk och acklimatisera sig.(har absolut ingen aning om vad det betyder, menmen:]) Skolan känns så rätt på något sätt, även fast den är gigantisk och jag aldrig kommer lära mig hitta men ändå. Älskar't. Schemat är typ aschill också, det ända som är dåligt är att det inte går några bra bussar, när jag börjar 9.50 kommer jag typ måsta ta bussen redan 8. Sen är det lite tråkigt att vi typ är 25 tjejer och 5 killar.. Men aja. Nu ska jag ut och springa och sen typ gå och sova, seriöst, så jävla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0