16 augusti

mitt liv är över.. seriöst. Har nu sett sista avsnittet av världens absolut bästa tv serie någonsin. Jag har vuxit upp de senaste 6 åren tillsammans med one tree hill och nu är det över. Har sett om de 5 första säsongerna om och om igen för att slippa se slutet men nä. Grät konstant i en timma.. Det var så jäkla fint och nu är jag deprimerad. Mitt liv suger. Nemen ah. Igår var jag i stan med Saga och Emma, köpte två tröjor, första säsongen av 90210 för 10kr och kollegieblock. På kvällen var jag med the girls, och sen fick jag äntligen sova i min egna säng, fatta hur mycket jag har saknat den!:] Ja och idag har jag ba gått runt och varit ledsen, framförallt eftersom att oth är slut men också för att skolan snart börjar.. USCH. Nu ska jag hitta någon annan tv serie att dränka mina sorger i..

Kommentarer
Postat av: ALMA MOREFÄLT

PRETTY LITTLE LIARS!!!!!!!!!!!

2012-08-16 @ 21:42:51
Postat av: Hanna Lagerlöf

se alla säsonger av 90210,den är bäst!

2012-08-17 @ 22:36:28
URL: http://haannalagerlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0