22 april

tjenare. Tänkte sumera(eller nåt sånt) helgen lite snabbt här, i fredags hade vi ju disco för mellanstadiet, jag tror det blev rätt lyckat, klassen hade det då kul i alla fall;) Igår var jag först på stan med familjen, fick lite grejer till mitt rum och så. På kvällen lagade jag, Linnea, Saga, Emma och Selma middag hemma hos mig. Idag har jag städat och så och på eftermiddagen for familjen, Alma, Loke, Marielle och Stefan, mormor och morfar till stan för att fira morfars 70års dag. Åt på costas och for sedan hem till oss och åt tårta. Resten av kvällen har jag spenderat på one tree hill. Imorgon efter skolan ska jag och Alma in till stan och titta på balklänning till mig, dock är Alma mer taggad än mig men det blir nog bra! Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0