16 april


halllo, håller på frysa till döds just nu, tänkte att det vore intressant för er att veta. Jag har sjukt tråkigt och funderar på om jag ska ta och beställa lite grejer från cdon, bland annat de tre hungerspelen böckerna och one tree hill säsong 7 och 8. Det är bara det att jag vill spara mina kära 1500kr som jag sparat ihop inför sommaren och believe tour men om jag gullar med mamma betalar säkert hon;) Nu är jag hungrig också.. och fullt medveten om att vi har världens godaste kakor hemma... men jag tänker inte äta av som för jag ska vara nyttig! Inte bästa kombinationen bara. Nu ska jag ladda hem någon bra film, hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

då tvivlar jag på att du sett dig själv, med ärliga ögon liksom ah, du är den ända som tycker dedär sakerna om dig, ingen annan ser dettt.<3

2012-04-16 @ 20:43:06
URL: http://byttove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0