13 april

hejhej, ser oth och har lite panik, ser sista avsnittet på femte säsongen nu och Emma har nästa säsong men hon är inte hemma så jag kan inte få tillbaka den och så kan jag inte se på internet heller och jag måste se forstättningen även fast jag vet som händer och aaaah. Jag är inte ens frisk än heller. Det här suger. Ryckte då upp mig igår i alla fall och bestämde mig för att jag skulle bli frisk, nog för att jag inte lyckades men ändå. Har satt upp lite lappar till discot så nu får man hoppas att vi tjänar lite pengar, träffade sedan Nicholas och André och jag provade åka longboard, jag var ju som född för det! eller.. Nu ska jag ta tag i mitt liv, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0