Återträff

Hejhej! Det här har varit en absolut underbar helg. Insåg verkligen hur fruktansvärt bra jag trivs på stömbäck med alla fina människor. Det blev ännu hårdare att lämna alla idag än vad det var i somras typ. För nu kände man verkligen att allt var slut, det var verkligen sista gången vi skulle ha aftonbön och det var sista kramringen och troligtvis sista gången vi träffades allihopa tillsammans. Igår lekte vi i alla fall lite lekar på dagen, typ kurragömma då man skulle vara ihopknuten två och två ;) Sedan undrar man ju vad det är för fel när man är ute och springer mitt i skogen ett på natten, utan ett enda lyse och letar ''terrorister'' hahah kul var det i alla fall. Förutom att jag har träningsvärk, trasiga ben och håliga byxor ;) Idag har jag typ bara gråtit hela dagen, och det blir inte lättare när killarna också gråter:] Önskar att jag inte var så himla känslig! Det känns tragiskt att det här var sista gången jag var på strömbäck med det här underbara gänget. Nu får vi ta och hålla kontakten!♥

Kommentarer
Postat av: saga

nä nu blir jag avundsjuk!!

2011-09-04 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0