28 oktober


hejhej. Skolan har tagigt över mitt liv totalt.. och Mattias har tagit över min dator totalt... Därav denna sjukt dåliga uppdateringen;) Nu är det äntligen höstlov och jag önskar att jag kunde njuta fullt ut men det går inte när man typ har 5 skolarbeten med sig hem och så ska man till gällivare en vecka också;) Ska i alla fall bli sjukt kul att träffa Ida igen, saknar henne grymt mycket!♥
Just nu drogar jag Justins jullåtar och längtar ihjäl mig till tisdag då hela albumet kommer:D Ikväll ska jag hem till Selma med Johanna, Malin, Saga, Linnea och Emma. Lär bli trevligt som vanligt. Imorgon klockan 8 går bussen till gällivare och så kommer jag hem på fredag. Kommer bli underbart!
hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0