2 oktober

Tjena, haft en superhärlig vecka i Turkland, mer än så orkar jag inte berätta;) I fredags var jag bara hemma och typ städade, packade upp osv. Har insett hur underbart twilight är igen så mitt liv är förstört... Igår var jag med Alma och Tove, sov hos Alma och när dom skulle väcka mig satte dom på Justin och jag typ flög upp ur sängen. Det läskiga var att det passade ihop helt med min dröm(träffade justin i turkiet fick autograf men han hann inte krama mig, så då blev jag jätte ledsen sen köpte someday efter att jag skrikit av glädje, justin såg det och gav mig biljetter till hans turné och sen väckte dom mig.. tänk om vi typ gift oss?! då missade jag allt...) så jag trodde typ de var på riktigt:]

Idag har vi sett på massa filmer från när jag och Alma var små, sen har vi cp-at oss som vanligt.. har även firat Mattias. Nu ska jag gå ut med baloo och sen plugga lite. Imorgon är vi lediga, känns sjukt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0