26 november


Känner att det var ett bra tag sedan jag skrev nu igen. För någon vecka sedan var i alla fall jag och Malin på twiday, och breaking dawn var fullkomligt jävla underbar!:] Trots att man var helt död dagen efter så var det helt klart värt att se den före alla andra;) Jag ska tvinga med mig mamma för jag bara måste se den igen! Annars är det väl ganska precis som vanligt, skola hela dagarna, hem å plugga och sedan hinner man inte så mycket mer. Förra helgen var vi(emma, selma, saga, malin, johanna, linnea) hemma hos saga, käkade middag och bara pratade. Igår var Emma hos mig och vi tittade på film, såg paranormal activity 3 och scream, snacka om att man var lagomt uppskrämd efter det.. Nu blir det två screamfilmer varje helg framöver;) Ikväll ska jag, saga och linnea hem till Emma. Men nu hade jag tänk försöka plugga lite, lycka till Camilla!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0