purpleswag

hahahha hela min blogg handlar fan om Justin :p Inte okej.
Kom i alla fall hem från farmor och farfars stuga vid 3. Jag och Mattias fick ju för oss att bada igår kväll vid 8... Var väl kanske 6 grader i vattnet.. högst. När vi badat såg vi att det var is kvar lite längre bort. Men det är ju nice. Fast jag tror mina ben frös sönder för jag har ont i dom idag.. xd
Nu sitter jag och dunkar friday hahah så himla dålig låt egentligen. Och hennes röst kanske inte är den bästa, men seriöst, varför hata på någon som lever sin dröm? Vad tjänar man på det? INGET. Och hon får ju bara mer pengar ju fler som hatar på henne för den blir ju bara mer populär. Hahah men ta det lugnt, kommer inte bli någon black fever för mig i alla fall ;) Nu ska jag städa mitt rum sen måste jag plugga lite. Hejdå ♥


ibland kan han vara rätt så söt ändå ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0