18 maj

Hejhej, har nyss pratat med Ida i telefon. Vi snackar typ alltid i en över en timma om helt onödig saker och det slutar alltid med att min mobil laddar ur ;p Nu sitter jag och tittar på 7th heaven men jag borde egentligen plugga men vad är meningen med det om jorden ändå ska gå under på lördag? Borde egentligen flyga till Japan, gifta mig med Justin och sedan vänta på att dö... men eftersom att inget av det kommer hända så skiter jag nog i det. Men jag tror nästan seriöst på att jorden kommer gå under ;] Aja vi får se hur det går, om alla dör vill jag ba att ni ska veta att jag älskar er, speciellt mina fina vänner och min släkt ;)

Ne nu ska jag faktiskt plugga lite. Tycker verkligen ni borde läsa min och almas (hööhmhmöööhö) novell ;) Och kommentera massor, för då kommer jag i alla fall dö glad :D drewstories.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0