Skärpning

Asså det här är inte bra.. jag är verkligen besatt. Men jag ska försöka göra mitt bästa och inte skriva om Justin nå mer lika ofta. Eftersom det här är min blogg, så då borde jag liksom skriva om mig istället för Justin ;) Men samtidigt är typ hela mitt liv Justin (vad hemskt det där lät :p) så de blir ba automatiskt.
Jag fattar inte hur saker kan förändras så fort. Tidigare var min blogg typ en fotoblogg med massa bilder osv, nu har jag inte andvänt min kamera sens i jul nästan. Det är helt galet att en liten människa kan förändra så mycket. Men jag ska skärpa mig. Lovar! Och nu när det blir mera sommar är det roligare att fota också.

Börjar den nya starten med några gamla bilder från i somras, ååh vad jag länktar till i sommar!♥






Allt var så mycket lättare när jag besatt av Twilight. Det är ingenting jämfört med Justin. Jag tror det kan vara för att Justin har sån underbar personlighet osv, medans Twilight bara är Twilight liksom ;) Btw, jag har inte slutat gilla Twilight bara för att jag aldrig snackar om det längre ;) Lite viktig information liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0