OMFG

VARFÖR VET ALLA MINA LÖSENORD?! JAG ÄLSKAR JU LÖSENORDET JAG HAR NU, OCH SÅ SKA ALLA SABBA DET....

JAG. TROR. JAG. DÖR.! Ida Åsén sitter just nu på ett tåg ner hit, fatta?! Hon ska komma hit!! :D Efter mer än 4 år så ska vi träffas, JAG TROR. JAG. DÖR.! Mår helt weird nu... är glad som fan, nervös, hyper, panikig, och glaaaad!
TVÅ OCH EN HALVTIMME! Fatta!!!! Åh herreminskapare! Jag är ju så himla blyg också...
Aja, det här kommer säkert gå super... :D
Önska mig lycka till!... swag ♥

btw, JAG. TROR. JAG. DÖR.!

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

Åh, asså herregud, de känns som att jag nyss satte mig på tåget ner och nu sitter jag på bussen nästan hemma!?:'(<3

Asså gud vad jag har haft kul, jag har fan aldrig haft en bättre vän än dig!:D

Asså de gick var hur jävla awesome som helst, jag är så jävla glad att vi gjorde de!<3

Asså jag saknar dig så jävla mycket, jag känner fortfarande hur du luktade när vi kramades på busstation! Den här veckan kommer jag aldrig aldrig aldrig aldrig ALDRIG GLÖMMA!:D<3

2011-03-11 @ 20:25:10
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: IdaJennySofia

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

asså gud vad jag är glad att mamma frågade varför jag inte åkt till dig! annars hade vi juh fan aldrig träffatrs! :( men nu ska vi inte deppa!! för snart jävlar får vi träffas igen!<3<333

allt, precis ALLT som vi gjort sitter inristat i skallen på mig! jag kommer aldrig glömma hur kul vi haft, när vi spelade med andra ord SÅÅ vi skrattade alltså ! :D

JAG ÄLSKAR DIG CAMILLA LINNEA ANDERSSON! VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA PÅ HEEEEEEEELA JORDKLOTEN !!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-03-12 @ 11:27:57
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0