NSN

Åh herre min skapare!!!! :D
UNDERBART! U.N.D.E.R.B.A.R.T!!!!!!!
Jag grät efter fem minuter... känslig? kanske det, men om du inte gråter till den så är det seriöst något fel på dig... Blir å fara med Mattias nästa vecka, Alma och Loke ska typ också med. Asså seriöst! Så underbar film, så himla inspererande också, och liksom: there's gona be times when peoples tell you that you can't live your dream, this is what i tell them, never say never!
Asså ååh, jag är helt hyper, det ända jag sagt sens filmen tog slut är: jag SKA gifta mig med Justin Bieber, jag SKA gifta mig med Justin Bieber, Jag SKA gifta mig med Justin Bieber... ja ni fattar ;)
Mamma- Var filmen bra?
Jag- Jag SKA gifta mig med Justin Bieber.
Mattias- Var filmen bra?
Jag- Jag SKA gifta mig med Justin Bieber.

Hahah ojojoj, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0