never say never

tjeenare mannen!
Nu sitter jag här och taggar imorgon. Ska fara och se nsn med nå människor(Alma, Tove, Pernilla, Alice) kommer bli helt jävla awesome ;D Men samtidigt har jag typ damp... Selhora Gomez har skrivit på twitter typ: yes im dating the most popular guy on earth, be jealus. Har ganska lust att ba åka dit och slå ner henne.. jag och Ida håller på samla på oss en armé, än så länge går det ganska bra :D

Idag har jag varit och tagit sista gardasil sprutan, känns helt underbart att det är över nu asså ;) Sista sprutan gjorde ondast också, har sår i ena fingret för att jag råkade trycka in nageln så hårt när de gjorde ont :p
Nu måste jag plugga och göra massa sånt bajs, hejdå ♥

btw, SE DEN! Jag lovar, det kommer vara det bästa ni gjort i hela erat liv även om ni inte gillar han, till och med om ni hatar han, så SE DEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0