changed

Asså just nu är jag seriöst deprimerad! Justin har förändrats så sjukt mycket! ;( Jag vill inte att han ska bli vuxen, jag vill ha tillbaka den gamla Justin! Och ärligt talat kan jag inte skylla allt på Selena som många andra gör, visst, efter han har börjat vara med henne hela tiden så har han förändrats mycket. Men jag tror att det beror på alla fans också, dom skickar hotbrev till Selena?! Sen har hon tydligen blivit slagen två gånger också. Och paparazzisarna bryr sig ingenting om dom, det ända dom vill är att ha något att skriva om. Om han är lycklig med Selena, FINE. Vi kommer ändå aldrig bli tillsammans med honom. Vi fans är ju där för att stötta honom, inte för att trycka ner hans tjej! Tänk er själv att vara Selena... Kameror upptryckta i ansiktet hela tiden, hot från Justins fans, inget privatliv, osv... Hur skoj skulle det vara? Justin har inte valt det. Han har blivit känd, men han har kämpat, han har talang, han förkänar det! Hans födelsedag blev förstörd pga av paparazzisarna? Läste någinstans att han började gråta, PÅ DIN FÖDELSEDAG. Att dom inte kan lämna honom i fred en enda gång?! Men han får inte glömma bort vem de egentligen är som fått han att gå så långt, det är hans belibers, INTE SELENA! Han kan inte låta henne förändra honom, han vet bättre än så! Det är efter han träffat Selena som han börjat dölja ansiktet och så för paparazzisarna. liksom den här videon? vad är det som händer med honom?!
Och den här bilden..?  han är så förändrad! i och för sig förkänade paparazzisarna det där men ändå, det där är inte den jag trodde han va... (varför kör dom inte bara över dom med sin awesomea bil? :D)



Jag kan inte göra annat än att hålla med Caitlin och Christian...
han kommer ångra det, BIG TIME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0