14 mars

tjaoooooooooooooooooo, jag lever! :D Tro det eller ej, men det är sant! Okej.. weird...
Tänkte bara berätta att jag haft världens bästa sportlov ever ;D I söndags, asså förrförra söndagen, så kom Ida med tåget till umeå. Vi träffades då för första gången även fast vi känt varann i nästan fem år. Från början var vi bara helt chockade men sen märkte vi hur lika vi var och då var det inte hemskt längre ;) Vi gick på stan några gånger, var på bio,  spelade spel, såg massor med skräckfilmer och spelade laserdone med mina kusiner (min morbror kom etta och Ida tvåa, och det var typ andra gången ida körde så det var ju lite coolt ;)) Orkar inte skriva allt vi gjorde så titta in på Idas blogg istället ;) För hon har skrivit ner typ allt vi gjort ;p Hon for hem i fredags.

I lördags följde jag med Saga och hennes familj till Ikea.
Och igår var vi i stugan. Åkte skoter och grillade korv å så. Fast Mattias blev sur på mig för att jag körde över 100 km/h och då vågade han inte åka med mig nå mer ;)

I veckan blir det as skönt, för jag och Saga praoar på skohuset och då börjar vi 10 och slutar 3 ;D Och det ända vi gjort idag är att packa upp skor, ganska chill ;)
Det kommer lite bilder sen, orkar inte hämta kameran nu (a)
Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

alltså de är helt sjukt! jag har inte fattat ännu att jag har varit hos dig! :D<3 men asså seriöst! jag vill komma tillbaka NU NU NU NU NU OCH NU!!!<333

och dom där bilderna, du får fanimej ta och fixa dom nu! <3

2011-03-14 @ 17:33:43
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0