wihoo

hejhej, vid 12 idag kom jag hem från en awesome vecka i strömbäck, fylld av lekar, tävlingar och andra roliga saker. Har träffat massa trevliga peoples och det har varit riktigt skoj. Dagarna är sjukt långa men går samtidigt så fort. Det börjar med att man vaknar halv 8
äter frukost 8
morgonbön halv 9 (tror jag de var:])
lektioner från 9 till 12
lunch
egen tid till typ 2
massor med lekar och tävlingar
middag halv 5
egen tid till typ 7
lekar/workshops/film
kvällsfika halv 9
aftonbön 9
kramring och sedan ska man vara på sitt hus vid halv 11 ;)

Imorgon blir det å åka tillbaka för att vara där 2 veckor till. Kommer vara helt död när det är slut. Man blir så himla trött av att vara tillsammans med andra heeela tiden ;) Har saknat Emma, Selma, Malin och Johanna jätte mycket så jag ska vara med dom ikväll. Men problemet är att jag saknar strömbäcksmänniskorna nu istället;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0