SOOOOMMMAR

Hejhej, nu var det ett tag sen jag skrev här känner jag. Helgen/veckan har varit helt awesome och det har varit sjukt skönt att slippa skolan. Nu är det bara en vecka kvar sen är det skolavslutning! :D Har i alla fall varit i stugan torsdag-söndag. Badade(12 grader..) pluggade, solade, fiskade osv. Tyvärr var det så fruktansvärt blåsigt så man kunde inte vara ute utan att blåsa iväg ;) Mamma vid matbordet ''Det är inte så skoj att hitta på något när det blåser storm'' Pappa ''Igår blåste det storm, idag fläktar det bara lite'' Mamma ''Igår var det orkan, idag är det storm'' Alla i munnen på varann ''Okejdå''

Hahah och när jag och Jonas stod och rensade gäddor så kom pappa också och då skrek Jonas ba: asså Camilla fick dödsryck på första gäddan! Söt:]

Och i måndags var jag med Malin, Johanna och Linnea. Nu blir det att plugga det allra sista och sen länkta efter sommarlov! Snart blir det konfirmationsläger också, är super taggad :D Hejdå ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0