underbarasupersaknadebästaströmbäck!

Hejhej, kom hem från Luleå för några timmar sedan och nu hade jag tänkt lägga ut alla bilder från strömbäck. Men först ska jag berätta lite om vad vi gjort i Luleå. Till att börja med, nu snackar jag mer norska än svenska ;) Helt seriös, fanns typ 5 svenskar på hela campingen. Resten var bara norrmän, helt sjukt.

Vi har i alla fall varit på nå western-grejs, bodens fästning, teknikens hus och lite fler småställen ;) Var ändå helt okej där men det hade ju såklart varit roligare om jag varit där med någon kompis. Sen helt plötsligt kom Ida ner till Luleå så då kom hon, hennes systrar och hennes pappa och hälsade på oss på campingen. På tal om Ida så kommer hon ner till mig den första augusti också :D Och imorgon åker jag ut till stugan. Ska bli så grymt skönt att få ta det lite lugnt, jag har liksom sovit hemma i min egna säng 4 gånger på hela sommarlovet... :p Ne nu ska jag sluta babbla och bjuda på lite bilder från sommaren än så länge!




RIP fina myra





Potatiströjtrycking




mitt och rebeccas fina resultat ;)




ankan å plankan♥




Justin Bieber




Världens bästa huskompisar! ♥

Och världens underbaraste männsikor



''here she comes the one and only riding on a big fat pony''


Fan asså.. alla är så grymt saknade ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Du är saknad också :D

2011-07-18 @ 12:31:18
URL: http://paulsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0