strömbäck-bästa jag någonsin gjort

hejhej! hoppas ni har haft en lika underbar start på sommarlovet som jag har haft. Idag har varit en sjukt tung dag, sagt hejdå till 40 jättefina människor. Grät hela vägen från strömbäck hem till sävar ;) Fick då i alla fall en superbra avslutning på lägret. Vi hade nyss kört kramring och gråtit riktigt mycket, så sprang vi ner till vattnet och hoppade i med kläderna och allt. Så himla härligt. Asså shit, jag kan inte ens tänka på det utan att börja gråta. Kan ju bero på att jag sovit två timmar inatt... SAKNAR REDAN ALLA SÅ MYCKET! Klarar inte av att skriva mer om vad vi gjort men jag kan lova att det här är det bästa jag har gjort i hela mitt liv! Kommer i alla fall bomba med bilder och filmer senare. Vet dock inte när det blir eftersom jag ska vara med kompisar ikväll, imorgon ska jag packa och fixa massa saker och sedan på tisdag åker jag till boden och luleå med familjen. Men någon gång kommer det i alla fall. Nu ska jag gå och sörja. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simon

Men vi var ju 46 st konfirmander vilka sa du inte hejdå till??? ;)

2011-07-17 @ 16:01:34
URL: http://paulsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0