shaaaawy man

Tjeeeeeeena, nu är jag ganska hyper!!! Alma kan intyga de.... Vi har försökt skriva lite på våran justin bieber novell men de gick inte så bra, jag låg typ på golvet och skrattade och var helt psykad... Har sovit lite för lite tror jag ;p Har i alla fall varit med Alma nu på kvällen, skönt att äntligen hitta på något, och vi ska snart starta en bieber novell blogg ;) Hehe lycka till till oss asså! Och sen har vi suttit och kollat på massa youtube klipp ;)

Imorgon ska jag vara med henne och då ska vi gå och köpa massa red bull och tönta oss med det, sen ska vi göra en annan rolig sak ;) Hahah kanske lägger ut en video på de sen ;) Nu ska jag i alla fall gå och duscha och sen sova. hejdå ♥
hahaha känner mig typ såhär just nu xD

red bull inspirerande xD

-you know what, you can go to heck!
-you go to heck, and while youre there, go get me a redbull.   hahahah xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh alla minnen med dig är helt underbara, älskar dig(L)

shawty ;)

2011-01-09 @ 11:33:12
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0