RED BULL :ddddddddd

okej... daaamp, förlåt... ganska mycket...
jag och alma har köpt 13 redbull.... 203 kronor kosta de.... fråga mig inte varför :D
Nu ska vi i alla fall dricka massa och typ skriva på våran novell ;) Smart att dricka 6,5 red bull var och sen sitta och skriva en vettig novell.. jag har typ druckit 2 stycken och jag sitter typ och skaka och är helt galen... undra hur jag kommer vara sen då... och alma har ju ganska mycket problem, efter att vi köpt allt och var på väg hon ba:
-Jag får egentligen inte dricka red bull...
-Varför?
-för jag har högt blodsocker (eller vad de nu va ;p) och jag kan typ få en hjärtinfark...
-OCH DE SÄGER DU NU?!
-jaa, men jag dricker ändå :D
-......
-de är ba att du ringer 112 om jag ramlar ihop
-.....
jaa.. hon riskerar alltså sitt liv just nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0