ja, vi är ju som vi är.....




OJ.OJ.OJ.
11 red bull + 2 burn + 4 kusiner(=två weirda justin bieber och christian beadles fan, en dampig bror & en mogen bror) + galna idéer + sömnproblem + mobilkamera = iiiiinte bra.
Allt började med att vi blev lite taggade då vi just kollat på de här: http://www.youtube.com/watch?v=3wzXhodGXg0 ;) Taste the wings, drink the power; feel the power, once you go black you never go back, var väl typ de enda vi sa xD Och Justin säger ju liksom: what happends if you drink like 8 of them, och eftersom dom inte pallade pressen så drack dom bara 6 tsm så jag och Alma tänkte dricka 8 var men de blev lite för jobbigt och alldelens för dyrt ;)
Alma sov hos mig och Loke sov med Mattias men det slutade med att alla sov i mitt rum, vi hade en stor säng, en resesäng och en madrass, slutade med att jag och Loke låg och trängdes i min säng och Alma och Mattias i resesängen. Ingen vågade sova på golvet eftersom de fanns monster under min säng, och Loke ville sova med mig för han var rädd att mina affischer skulle anfalla honom.....
Men innan vi ens tänkte tanken att sova så drack jag typ 4-5 red bull.... blev som ganska rejält speedad. Jag ''klädde ut mig'' till Justin Bieber.... Vi gjorde någon weird sak (hade vatten i munnen sen satt vi å skratta och då flög de vatten på den mitt imot ;p) Sen slutade det med att Mattias hällde en hel cola flaska full med vatten över Alma..... Vi såg film och skrev ner massa saker om alla människor vi hatar ;)

Vid 2 skulle vi försöka sova, eller jag och Alma försökte få Mattias och Loke att sova men de gick inte bra eftersom dom typ druckit 2 red bull just innan dom skulle sova :p Vi ville att dom skulle somna så vi skulle kunna he typ gurkmajonäs (hade inte grädde ;)) i deras hand och sen kittla dom med en fjäder i ansiktet. Men de gick inge bra för ingen somna :( Slutade med att vi var uppe hela natten och jag och Alma gjorde värsta hotellfrukosten ;) Sen idag har vi varit som zombier, seriöst. Och Alma som egentligen inte får dricka red bull för de va något med blodsockret eller nåt :p har mått piss hela dagen, typ varit på väg och ramla ihop flera gånger och allt har typ snurrat ;) smart tjej! Jag är bara ''bakis'' hahaha, är typ yr och har ont i huvudet och sen mår jag illa ;p De är alltså inte bra att dricka typ 5 red bull efter varann... :p Och sen har jag typ fått sämre syn också, antingen för att jag är ''bakis'' (hahah tyckte de var ett sånt fint ord för att beskriva hur jag mår ;)) eller för att jag gått rumt med 3D glasögon hela helgen :p Fast jag har tagit bort glaset men alla bågar (?) har varit i vägen :p
Hahah aja, tänkte ba att de kan vara bra att få förklara varför vi har så mycket problem ;) Kommer lägga upp några videosar sen... vi har sammanlagt filmat i 198 minuter.... skoj för mig att klippa ihop alla roliga saker..... tycker faktiskt lite synd om mig! ;)

Aja, nu ska jag gå och duscha. Usch imorgon börjar skolan, KILL ME!!!!!!!!!
Fick i alla fall ett superbra slut på lovet, TACK ALMA OCH LOKE ;D<3 Å Justin, Christian och red bull ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0