damp....


Jag är jätte glad! :D:D:D:D
Ida Åsén gillar Justin Bieber, eller jag har fått henne att gilla honom!!!!! igår ;) Jag satt typ och skicka massa as söta klipp på han och då erkände hon att hon inte hatade han lika mycket, och de slutade med att hon nu är en stolt beliber ;D
gaaaaanska kung jag är faktiskt! nån som vill börja gilla Justin, säg till ;D

Jag fattar seriöst faktiskt inte varför man kan hata honom? Okej, jag kan erkänna att han har ljus röst, men OCH?! Han kanske inte har världens finaste frisyr, men han passar i den! Han kanske är kort och liten, men han växer ju!(jääätte mycke ;o) Men vad spelar de för roll om han har ljus röst, ful frisyr och är kort. De gör ju inte han till en sämre person! Och nu har han inte ens ljus röst längre. De är bara för att alla förknippar han med baby och där kan jag erkänna att han har väldigt ljus röst. Men alla haters vägrar ju ge han en chans, dom har hört baby och då har dom bestämt att han är gay, om han är gay, varför är han då tsm med Selena Gomez (jag tar livet av mig!!!!) och typ sjunger om tjejer och massa sånt! De är ba omoget att hålla på så när man inte vet nånting om honom! Och om man nu har någon bra andledning att hata honom, varför lägger man då ner tid på att kommentera taskiga saker på alla hans låtar och videosar? Jag fattar verkligen inte vad de är för fel på vissa människor.
nejdå, justin är så jävla kass så han vann bara 4 grejer på ama, FYRA STYCKEN!
best pop/rock male artist, breakthrough artist, artist of the year, best album of the year.

hans ''tacktal''! så jävla ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
TACK FÖR MIG. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0