11 januari


Hejhej, har nyss ätit middag och nu ligger jag och halvsover i soffan. Idag var ju första dagen i skolan efter lovet och de var faktiskt inte så himla drygt. Var till och med vaken när jag vaknade ;) Men de kanske berodde på att jag somnat efter 2 minuter när jag skulle sova för att jag var så himla slut :p Snart ska jag till gymmet med Linnea.

Någon som vet något jäääätte skoj som man kan göra,
asså inte typ laserdome eller bowla, utan jätte roliga saker ;) Typ fallskärmshoppning fast mindre farliga grejer ;p För jag och Linnea har bestämt att vi ska göra läxorna direkt vi får dom och om vi håller de till sommarlovet så ska vi hitta på något jätte skoj, och då behöver vi lite hjälp med det ;) Och tänkt på att vi bor i en liten håla så de finns typ ingenting å göra här, men om ni har några bra tips så kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0