21 februari

Hejhej, nu sitter jag och ser djungelgeorge med Jonas ;) Men jag får bara en massa dåliga vibbar, för när jag gjorde illa min fot i somras och typ låg och skrek i soffan så satt vilma och såg på djungelgeorge samtidigt, ganska äckligt att det var värsta saken som stod ut ;p

Ikväll ska vi på umevatoriet med skolan, typ kolla på stjärnor och sånt. Lär ju itne se nånting för det snöar och är mulet. Men vi är då i alla fall lediga imorgon, DET ÄR JU SUUUPER. Och något mer som är super är att Ida Åsén fyller år imorgon, och att hon är hos mig om två veckor :D Nu ska jag gå och duscha, hejdå ♥

Nu ligger tre kapitel ute, läs, kommentera och spriiiiiiid :D
http://drewstories.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0