looooov!

ÄNTLIGEN.
Dagen började med dragkamp som vi såklart vann eftersom vi är bäst på allt. Sedan tittade vi på massa uppträdanden och lärarshowen var så jävla klockren, hahah Ivert... Peace and love 9A. Är väl inte så speciellt nöjd med betygen, men dom är i alla fall okej. Efter skolan satt jag ute och snackade lite med Emma, vi satt mitt på trottoaren på två pallar, frågan är ju varför alla som åkte förbi kollade så konstigt?..
Ikväll blir det disco för småbarn, känns lite smådrygt men det kommer säkert bli kuk i alla fall. Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

"känns lite smådrygt men det kommer säkert bli kuk i alla fall."

haha jag orkar inte... fan vilken dålig humor jag har på kvällen:]..<3

2011-12-22 @ 01:56:26
URL: http://toooveees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0