julafton

hej! Trots zero julkänsla så blev julafton rätt så bra ändå. Dock har jag insett att julmaten inte är god alls.. ;) Vi var hemma hos mina kusiner tillsammans med farmor, farfar och deras mormor. Min faster borde fan börja jobba som tomte för hon var så sjukt bra:] Är riktigt nöjd med mina julklappar. Men hahaha Ida... Du vet att jag älskar dig och så men din julklapp kommer nog inte bli andvänd så flitigt;) Fick nämligen två par stringtrosor av henne... Annars fick jag typ Under the mistletoe(:D:D:D), duntäcke, presentkort, sängkläder, en skum sängsak, mascara, bodylotion, nagelgrejs, handduk, pengar osv. Nu flippar Mattias totalt för att pappa håller på sätta upp hans tv och ps3;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0