9 augusti

Tjaooo, igår åkte Ida hem. Deppade som vanligt. Vi har i alla fall gått på stan några gånger, sett bio(kronjuvelerna och bilar 2), bowlat, sett miljontals skräckfilmer och varit i stugan. Lägger ut lite bilder innan jag sätter på Romeo och Julia. Haha blev bara tvungen att se den för jag läste de här på twitter och så ba omg :] Interviewer: 'Would you date a 13 year old girl?' justin: Romeo was 16, Juliet was 13, I'd be her Romeo, she'd be my Juliet' Awwwww :']


såhär ror vi :D

jag fick födelsedagspresent :D (liiiiiiite för tidigt;))


jag fick damp varje gång den där reklamen startade för killen är så jäävla snygg:]

on the way to stan

kladdkakaaaaaa♥

ida bowlar på sitt egna sätt ;)

det är något fel med siffrorna xD

tacotajm följt av skräckfilmstajm! ;)

och efter att vi sett the grudge och Jonas marsvin skrämt ihjäl oss dog vi så därför finns de inge mer bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0