-

Jag vet inte hur jag ska börja men jag känner bara att jag måste få skriva av mig hur mycket Alma betytt/betyder för mig. I 13 år har vi känt varandra. Det har fan inte gått en dag utan att vi pratat med varandra. Och när vi var mindre var vi seriöst med varandra så fort det fanns möjlighet... Alla dessa planer vi haft som inte blivit av. Och alla fina minnen vi har tillsammans, som tillexpempel när du började grina för att du såg bebisgäddan, vi virrade bort oss i stan, stog flera timmar framför kameran och lekte ''Justin och Christian'', våran fågelperiod och när vi ''samlade'' pengar till den gången vi skulle å campa med Tilde och vi typ skulle gömma oss för henne hela tiden, å alla midsommrar, jular och nyår vi firat tillsammans. Jag har bara fina minnen med dig. Självklart har vi bråkat ibland också, hahah tillexempel om kåtleb. Ojojoj, det var tider det! Haha.

Nu har vi ju blivit större och vårat fågelintresse och kåtleb är bara det förflutna. Nu finns vi istället där för varandra hela tiden och stöttar varann i alla lägen. Jag fattar inte hur du klarat av all skit som kommit ivägen för dig, alla idioter som behandlat dig så dåligt osv. Bara du inte tar åt dig allt folk säger kommer du klara allt! Du är underbar precis som du är och ingen ska någonsin förändra det. Ingen ska säga åt dig hur du ska vara utan du ska vara stolt för att du är just du och för att du gör din egen grej, inte är som någon annan. Någon kommer kanske alltid vara sötare, bättre, smartare och roligare än dig (tvivlar på det men ändå) men den personen kommer aldrig vara du. Vad jag försöker säga är, du är perfekt precis som du är och låt ingen förändra det!

Jag älskar dig Alma Alize Stefansdottir Morefält <3












Kommentarer
Postat av: Anonym

camilla(haha, kolla jag sa camilla), jag gråter..

fattar inte hur du kunnat stått ut med mig i tretton år, people leave, i know that, har blivit sviken många gånger, men du har alltid funnits där.

blod är tjockar än vatten



även fast jag är lite sur över att du la ut dom där bilderna på mig när jag var liten:]



jag älskar dig

2011-09-03 @ 17:36:37
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0