jalla jalla kebab till alla

Hejhej, nu var det ett tag sen jag skrev.
Tänkte bara säga att jag haft världens absolut mest awesomea påsklov :D
Förra helgen var jag i övik med familjen, å vi bodde på hotell. Självklart proppar man i sig för mycket hotellfrukost så man mår illa, men de är ju nice ;)

Sen i måndags tog jag tåget halv 7 (var försenad en timma, vilket var väldigt drygt, då hade jag ju typ kunnat gå upp 6 ist för 5..) och var framme vid 1 i gällivare typ. Mötte Ida på tågstationen och sen har vi gjort massa awesome stuffs. Typ bott på dollar store, sett film, gått på stan, bowlat, sett bio osv. Åkte hem vid 1 i lördags och kom hem vid 9. Kan lova att jag var ganska jävla less på åka tåg då ;)

I söndags var vi i Ratu tsm med farmor, farfar och mina kusiner. Och idag har jag bara varit hemma och chillat ;) Fick lite panik när jag kom hem och såg att jag hade ca 300 olästa inlägg på bloglovin, inte särskilt kul ;) Så det är typ vad jag gjort idag :p

Ikväll har vi och mina kusiner varit hos mormor och morfar, ätit så sjukt mycket mat så jag mår illa. Haha och när jag och Alma gömt oss i deras tvättstuga (vi gömde oss för Jonas för han ville leka Justin Bieber...) så satt vi där och snacka och sen jag ba: asså gud va han är dum i huvudet! å alma ba: tvättmaskinen? xd Bara för att jag kollat på den när jag sa det. asbra humor asså ;)
Hahah och sen snackade vi om att dom flesta tar livet av sig när dom är 15 och då jag ba: tycker du jag ska göra det?  hahah och Almas face då asså xD så jävla priceless xd

Aja, nu måste jag läsa massa noveller så jag hinner se Big Brother sen! ;) Kommer bilder sen någon gång. Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0