17 april

Hejhej, nu är jag typ hur taggad som helst på att åka till gällivare imorgon. Kommer bli skit skoj och jag saknar Ida jättemycket! Men samtidigt är jag galet nervös :p Men det kommer nog gå bra, bara tåget till boden inte blir försenat för då kommer jag liksom missa tåget till gällivare och de vore ju inte så bra ;)

I helgen har vi varit i Övik. Typ gått på stan, badat och bott på hotell. De jag såg fram emot mest var hotellfrukosten ;) Men problemet är bara att man äter så sjukt mycket då så man mår illa hela dagen ;) Haha.

Nu ska jag städa mitt rum och sen packa det sista, ha det bra ♥

skoj att min sladd från kameran till datorn är borta...

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

iiiiiih! asså du kommer fan ju barar om några tillar :D:D:D:D:D

jag saknar dig med !<3

2011-04-17 @ 20:54:13
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0