13 april

3 år sens Justin blev signerad ;D
Nu är jag hur sur som helst, 1. Mitt aaaaslånga kapitel till biebernovellen är borta, 2. jag har ybermycket att plugga, 3. paparazzisar är helt jävla satans dum i huvudet och jag skulle (helt seriöst) kunna skjuta ner alla jävla äckliga vidriga paparazzis även om jag själv fick dödsstraff efter det... paparazzis borde inte ens räknas som männsikor, usräkta ordvalen men fyyyyyfaaaan!






















Har just packat lite för gällivare, ska ju åka dit på lovet :D Själv.. byta tåg... ensam.. i boden.. hitta.... sjääääälv ;s

Kommentarer
Postat av: idajennysofia

camilla DE KOMMER GÅ BRA! <3

2011-04-14 @ 07:17:51
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0