11 april

hahah som ni ser har ju Alma tagit sig friheter och skrivit på min blogg, och ärligt talat kunde jag inte gjort det bättre själv ;) Hahah, ne men det var awesome och vi hade skit skoj och blablabla ;]

Nu är jag ganska lycklig för jag fick vg på historia seminariumet som jag i stort sett inte ens pluggat på, plus att det har varit super duper mega bra väder idag vilket betyder att det är sommar. Men däremot är jag säker på att jag inte kommer ha lika tur på svenska provet imorgon så det är bäst att jag pluggar litegrann ;)

Sen tänkte jag ba meddela att jag rapear replay knappen här asså ;D
http://www.youtube.com/watch?v=OuV-25G_XGE&feature=youtu.be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0