Romeo och julia



hejhej, idag har jag varit med alma, trodde jag skulle plågas med farmors prat om ingenting hela dagen men hon räddade mig ;) vi såg på romeo och julia och jag fattar inte varför alla snygga killar måste dö i filmer?!!! och om han hade väntat typ 10 sekunder så skulle han aldrig ha dött ju!!!!!!! jag blir så sur! ;)

romeo och julia är ju liksom en film som man måste se ;) jag tyckte den va jätte bra, även fast jag inte direkt gillar poeter (?:p) typ ba aah blablabla ;) haha men den va ändå jätte bra men som vanligt så förstörde slutet hela filmen :p
nu är jag helt kär i leonardo dicaprio.... ska ladda hem titanic och se den, och där dör han ju också! så meingslöst! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0